środa, 26 października 2011

Paczuszki część 1. + makijaż dnia. :)

 Cześć, kochane! :) Wkońcu mam czas coś do Was napisać. Tęsknie za tym jak nie wiem co!
Z racji tego, że ostatnio szczęście się do mnie uśmiechnęło i wygrałam w kilku rozdaniach to
pokażę Wam co udało mi się zdobyć :) Notki podzielę na dwie części, ponieważ czekam jeszcze na
dwie paczuchy.

W kopercie znajodował się genialny wisior, który wygrałam
na blogu kosmetolook :)


Natomiast w pudle znalazłam kosmetyki :)
Przyszły do mnie od martykaczarna :)


Jak widzicie w skład paczki wchodziły: cienie Trendy Collection, cienie Essence,
próbki perfum avon, puder rozświetlający Hean, peeling Perfecta, peeling Ziaja,
balsam brązujący Ziaja, odżywka do włosów Gliss Kur, puder mineralny L'oreal.
(chyba o niczym nie zapomniałam :p)

Zbliżenie na kolorki cieni i rozświetlacza:


Dzisiaj rano miałam trochę czasu, więc zmalowałam makijaż dwoma cieniami
z paletki Essence. Były to:


A tutaj efekt końcowy:


Niestety zdjęcia na zamkniętych oczach wyszły kiepsko, niewyraźnie i kolorki były przekłamane.

Dzisiaj postaram się nadrobić zaległości w komentowaniu u Was :)
Pozdrawiam gorąco!

Ewu ;)

23 komentarze:

  1. Hmmm mnie to właśnie niesamowicie jara! :) Śliczny wisiorek wygrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie miałam pytać, czy paczka dotrała. Ale widzę że coś cienie uszkodzone ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranych :) Interesuje mnie ta większa paletka cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa - szkoda ;(. A ogólnie jak wrażenia? Może być?

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam dostawac paczki :D szczególnie z taka świetna zawartością :p

    OdpowiedzUsuń
  6. nie, niestety nic nie dostałam. Cieszę się bardzo że jesteś zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O Ty szczęściaro :) Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mnie to cieszy w takim razie i życzę miłego testowania :));*

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wygranych:))
    śliczne oczka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę , tez bym chciała tak wygrywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i zazdroszczę. Ja dopiero zaczynam. Uwielbiam tą odżywkę Glisskur'a, jej konsystencje, zapach i efekty po niej.

    Zapraszam do obserwowania mojego bloga:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne rozświetlenie w kącikach oczu. :)

    zapraszam na konkurs. :)
    http://my-love-cosmetics.blogspot.com/2011/10/konkurs-z-crafterie.html#comments_1197815_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
  13. Uu, jaki śliczny makijaż!:) Szkoda, że takie mało wyraźne zdjęcie. Napatrzyłabym się chętnie na Twoje długaśne rzęsy - są piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę wygranych ;) bardzo ładny makijaż :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ładny makijaż! Ah zazdroszzę wygranych

    OdpowiedzUsuń
  16. Faajny makijaż i też blog.
    zapraszam do mnie.
    + obserwuje.

    OdpowiedzUsuń