wtorek, 1 listopada 2011

korektor Magic Pen, Lovley.

Witam :)
O produkcie, z którym dzisiaj do Was przychodzę naczytałam się w necie wielu negatywów. Mimo wszystko kilka miesięcy temu zdecydowałam się na jego zakup - i nie żałuję :)

Korektor wygląda tak:


Zawiera 2,5 ml i kosztuje około 8 złotych w Rossmannie.
Korektor jest wykręcany. Aplikator w formie pędzelka:


Moja opinia:
Idealny dla mnie! Nie spotkałam się jeszcze z lepszym korektorem, choć na dobrą sprawę miałam ich baaardzo niewiele. Magic Pen nadaje się na maskowanie pryszczy, pod oczy, na zaczerwienienia przy nosie i nie tylko, a ponad to nałożony na całą powierzchnię nosa zakrywa moje cholerne wągry, na które patrzeć nie mogę. Od kilku dni testuję go jako bazę pod cienie - spisuje się bardzo dobrze. Aplikator wg mnie wygodny. Sam produkt jest bardzo wydajny, ja używam go codziennie od około 3 miesięcy. Pod względem trwałości bywa różnie - przypudrowany daje radę przez nawet 6h. Za taką cenę jestem na prawdę pod wrażeniem. Wiem, że wielu osobom nie przypadł do gustu, ale cóż, istnieją wyjątki i tym razem padło na mnie ;)

PS - nie daję fotek swatchy, ponieważ jak wiecie mam kłopoty z aparatem i jakość jest beznadziejna.

Ewu ;)

29 komentarzy:

  1. Z Lovely mam błyszczyk w takim właśnie pędzelku, który zdążył całkowicie zniechęcić mnie do tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie sprawdził się tak dobrze, niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. hm ciekawy produkt. Ja poszukuję idealnego korektora :(

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie każdy ma inna cere wiec kazdemu asuje co innego :) pewnie moich wielkich workow pod oczami by nie zakrył

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dobrze kryje to musze sobie go sprawic i to koniecznie:)
    zapraszam do siebie i do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się mu przyjrzeć :)
    P.S- Wygrałaś rozdanie u mnie, więc proszę o Twój adres na mejla.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze tego korektora, ciekawe jakby się sprawdził. Na pewno daje już mu teraz + bo ma dobre krycie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie jest bardzo słaby i nie kryje wcale.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaa mam zielony i jest koszmarny ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. No właśnie szukam sobie dobrego korektora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nadal nie trafiłam na idealny korektor.

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie też często sprawdzają się produkty które np. na KWC są oceniane jako jedne z najgorszych ;) wychodzę z założenia, że lepiej wszystkiego spróbować na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem w trakcie szukania dobrego korektora, który ujarzmiłby moje cienie pod oczami. Używam inglota, ale ani cena, ani jakość nie jest powalająca...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wg mnie kryje słabo, albo ja mam po prostu takie sińce pod oczami;D I chyba prędzej to drugie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty mała odgapiaro :D Korektor jako baza, to mój autorski pomysł. Haha! Buziak! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam nigdy tego produktu, w ogóle jeśli chodzi o korektor to często zapominam go użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Razem z Tobą będę tym wyjątkiem bo posiadam go w swojej kolekcji i bardzo lubię! Fakt, nie jest rewelacyjny ale jakość w stosunku do ceny jest super. Ja mam różowy, chyba rozświetlający, polecam. Pozdrowionka!:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to chyba warto zainwetować te 8zł
    pozdrawiam
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam tego produktu, ale mam już swój ulubiony korektor - są to mineralne korektory everyday minerals.

    OdpowiedzUsuń
  20. przyznam szczerze, że pierwszy raz go na oczy widzę ; d
    ale myślę, że warto by było go przetestować, od czasu do czasu ma się tą bezsenną noc... ; ) a rano, wiadomo, pięknie się wygląda ; d

    OdpowiedzUsuń
  21. rozejrzę się za nim w rossmanie bo poszukuję czegoś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam z nim styczność jakoś pół roku temu.. Byłam zmuszona nabyć go, bo wycofali przez jakiś czas Stay Natural Concealer z Essence (nareszcie znowu widuję go na sklepowych półkach! :D).. Wracając do Lovely - wybrałam zły kolor i powędrował do koleżanki, miała podobną opinie na jego temat jak Twoja :)

    OdpowiedzUsuń