piątek, 11 listopada 2011

Paczuszczki cz. 2 :)

Witam wszystkie kosmetykomaniaczki :)
Korzystając z długiego weekendu (choć dla mnie weekendy nie istnieją od pewnego czasu:() postanowiłam dodać obiecaną notkę o kolejnych paczuszkach z rozdań, które wygrałam.
Nie przedłużając przechodzę do rzeczy.

Od Magdy :* dostałam błyszczyk Virtual.
Kolorek bardzo przypadł mi do gustu!


Od Natalki :* dostałam same cudowności!


Po pierwsze coś co chciałam sprawić sobie na urodzinki, czyli
zestaw pędzli:




Po drugie: paletka Sleek Au Naturel, o której też marzyłam.
Jedyne co powstrzymywało mnie przed kupnem to zalegające paletki
w szufladce, których nie zużyję chyba do końca życia! (powód: brak czasu
na częste makijaże cieniami)


Ostatnim prezentem był Warm Bronzer Efl.


Wszystkie z w/w rzeczy testuję od tygodnia i póki co mogę powiedzieć, że
błyszczyk, górny rząd paletki sleek i kilka pędzelków (do brwi, do blendowania, do eyelinera i
do pudru) są przeze mnie ostro maltretowane! :)
Oczywiście możecie spodziewać się recenzji, ale to za jakiś czas.

Ewu ;)

20 komentarzy:

  1. pedzelki i paletka niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja zazdroszczę pędzelków, ach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. no sporo tego, jaki swietny zestaw pedzli

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne produkty, a paletka sleek jest u mnie numerem 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna paczka, paletka mistrzem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszcze prezentów :) wszystko bym porwała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam żel z elfa i róż. Zastanawiam się nad bazą. Testowałaś ją może?
    btw. fajny blog będę zaglądać czasem :)
    Zapraszam do siebie:
    www.abc-un.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. no nic, to będę musiała przetestować ja na własnej skórze :) ale najpierw jeszcze poszukam opinii w internecie :)
    Dzięki, że odpisałaś i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne paczki;)
    Nagroda u Natalki była super;) Fajnie, że trafiła do Ciebie;))

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile kosztuje taki zestaw pędzelków i jak możesz podaj linka :P
    Ciekawa jestem bronzera.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa brązera bo rozważam jego zakup, ale po elfoeym duo mam uraz do brązerów tej firmy ...

    OdpowiedzUsuń
  12. ale troszke tego jest :) bardzo fajne paczuszki :)
    ja tez czekam na moja przesyłke z pedzlami

    OdpowiedzUsuń