sobota, 12 listopada 2011

Podkład wet'n'wild ultimate sheer - recenzja.

Myślę, że większość z Was zna ten produkt, jednak nie spotkałam ostatnio żadnej recenzji na jego temat. W związku z tym postanowiłam napisać coś od siebie :) Zainteresowanych zapraszam dalej.

Mowa dzisiaj będzie o podkładzie firmy Wet'n'wild z serii Ultimate Sheer, który mam okazję używać od prawie 3 miesięcy.
Opakowanie jakie posiadam wygląda tak:




Kilka informacji:
Mój odcien: sun-kissed,
pojemność: 31 ml
termin ważności: 18 miesięcy od czasu otwarcia.
(niestety nie wiem nic o składzie, przypuszczam że nie jest on
wymarzony)



Dostępnych jest kilka odcieni. Ja pozwoliłam sobie podkraść zdjęcia ze strony
producenta.



Nie wiem jak Wam, ale mi zdaje się, że wszystkie odcienie oprócz sun-kissed wpadają w róż..

Moja opinia:
Krótko mówiąc: jestem zachwycona tym produktem!
Kupiłam go pod wpływem chwili, nie czytając wcześniej żadnych recenzji. Skusiła mnie niska cena (ok 7 zł). Nie nastawiałam się na nic szczególnego, byłam po prostu ciekawa tej firmy. Ku mojemu ździwieniu z dwóch wtedy dostępnych kolorów wybrałam idealny dla siebie. Podkład
kupiłam zaraz po powrocie z Chorwacji, gdzie byłam jeszcze mocno opalona, dlatego kolor idealnie do mnie pasował. Sama konsystencja jak dla mnie świetna. Gorzej z aplikacją - łatwo można nabawić się
smug, lecz to tyko kwestia wprawy. Niektórzy skarżą się na zapach - mi on właściwie nie przeszkadza. Ucieszyłam się, że produkt ważny jest aż 18 miesięcy! Nie wiem czemu, ale w moim przypadku skończenie
podkładu przed terminem wazności (np. Lirene, który ważny jest pół roku) graniczy z cudem. W  przypadku wet'n'wild tego problemu nie będzie :)
Kolejną zaletą jest trwałość. Maluję się około 7 rano i nie poprawiając makijażu w ciągu dnia zmywam go około 23. Wacik jest calutki brązowy przez co mam pewność, że podkład w dużej mierze, mimo upływu czasu, był na mojej twarzy. Obecnie opalenizny nie mam już praktycznie wcale, więc odcień
wydaje się być za ciemny. Całą sytuację ratuje gąbka for your beauty (recenzja tutaj), która idelanie rozprowadza podkład na twarzy i jest on praktycznie niezauważalny :) Produkt nie zapycha mnie i jest baardzo wydajny. Ponad to plusem jest opakowanie, które można rozciąć i wydobyć ostatnie
krople :) Największy i dla mnie właściwie jedyny minus to dostępność..
To na tyle kochani. Serdecznie polecam Wam ten produkt!

Zapraszam na stronę producenta:
http://wnwbeauty.com

Ewu ;)

22 komentarze:

  1. Ciekawy:)) jak tylko go gdzieś znajdę to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez o nim jeszcze nie słyszłam..
    Zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz do mnie w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie zakupiłaś podkład bo ja jeszcze nigdy na niego nie trafiłam ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o proszę a w moje łapki raczej nie wpadnie bo nie mam do nich dostępu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa recenzja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. a miała być jeszcze raz tak długa, bo chciałąm dorzucić aktualną pielęgnacje, ale odpuściłam czytelnikom katusze i zrobię nieługo oddzielny post :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za tą firmą, bo wiele kosmetyków mi się nie sprawdziło. Ciekawa jestem jakby było z podkładem. 7zł to bardzo mało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze pierwszy raz go widze a jezeli taki dobry to napewno zakupie sobie na probe;)

    obserwuje i licze na to samo;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm, bardzo ciekawy produkt. Zwłaszcza za tak niską cenę. Może warto go wypróbować, hm, musiałabym się zastanowić. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze aż chciało by się go wypróbować skoro ma tylko jedną wadę niezwiązaną ze swoim działaniem ;) rozejrzę się w drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje za stronkę ;) cena bardzo zachęcająca 4.90

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go, ale koleżanka używała i zachwycała się. Mówiła, że trzeba go szybko nakładać i efekt jest super.

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy raz slysze o tej firmie, z tego co mowisz to super,ale szkoda ze slabo dostepny produkt :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycona - o to może go sobię kupię, i to jeszcze za 7zł
    pozdrawiam
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  15. wdaję się fajny :D
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. witam

    zapraszam na konkurs do wygrania sukienki z japanstyle i nie tylko (do wyboru na portalowym butiku) zasady konkursu na topModeo.pl dla zalogowanych a wystarczy tylko się zalagować nic nie tracisz a wiele możesz zyskać -> ekstra ciuchy na sylwestra sama wybierasz sie nagrodę lub wymieniasz ją na kasę www.topModeo.pl

    (jest to nowy portal który w ramach otwarcia oferuje konkurs i wspaniałe nagrody) na topModeo.pl możesz dodawać zdjęcia, filmy, rozmawiać na czacie, forum, hydeparku, dodawać ogłoszenia (kupię, wymienię, sprzedam) i wiele innych ciekawych mozliwości.. zapraszam

    ps. współpracujemy również z blogami w razie chęci współpracy proszę o kontakt (na portalu w zakładce kontakt)

    OdpowiedzUsuń
  17. może kiedyś się kuszę bo ten, który mam nie jest zbyt dobry..

    OdpowiedzUsuń