niedziela, 20 listopada 2011

Rimmel, Have fun!

Moje doświadczenie, jeśli o pomadki chodzi, jest na prawdę minimalne jak na osobę kochającą kosmetyki. Nigdy nie lubiłam szminek przez zapach, ale też nigdy nie mogłam znaleźć koloru, który odpowiadałby mi w chociażby tych 90%.

Pod koniec ostatnich wakacji dostałam od sklepu Paatal szminkę Rimmel w ramach bonusu za zrobienie zakupów. Od razu rzuciłam ją w kąt, gdy tylko zobaczyłam odcień. Któregoś dnia coś mnie tknęło i postanowiłam wypróbować ową szminkę.

Tak się prezentuje:



Jej odcień to 050 have fun!


I swatch: 


Byłam zaskoczona tym jak fajnie się rozprowadza. Ponad to łatwo można dozować nasycenie koloru, co baaardzo mi odpowiada.

Przedstawiam kilka fotek:



Moja opinia:
Idealna konsystencja. Kremowa, świetnie rozprowadza sie na ustach. Mam wrażenie, że pomadka nawilża wargi. Nie zauważyłam pokreślenia suchych skórek. Aby uzyskać kolor taki jak w opakowaniu trzeba nałożyć dobrych kilka warstw, jednak jeśli zrezygnujemy z tej opcji i nałożymy np. 1 warstwę to efekt także jest fajny. Mam jednak wrażenie, że odcień have fun podkreśla bladość twarzy. Przy uzyskaniu maksmalnego nasycenia koloru na ustach wyglądam nieco jak trup.  Jeśli chodzi o trwałość to bywa różnie. U mnie wytrzmuje około 2h bez picia i jedzenia. Uważam, że pomadki rimmel to godne uwagi produkty :)
Z pewnością spróbuję innych, bardziej pasujących do mnie odcieni.

A jakie Wy pomadki lubicie? :)

Ewu ;)

16 komentarzy:

  1. myślałam, ze na ustach wyglądać będzie o wiele ciemniej, a tu miłe zaskoczenie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ma kolor ! :)) uwielbiam pomadki z rimmela :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię pomadki z Lancome, niestety nie zawsze mnie na nie stać. Astor też ma świetne, kiedyś miałam taką rewelacyjną, ale nie pamiętam numeru i nie mogę kupić jej ponownie.
    Twoja ma śliczny kolor!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię pomadki z RIMMEL'A :)) Są świetne :)) A Twój kolorek wygląda bardzo gustownie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ustach wygląda bardzo ładnie tak delikatnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładnie wygląda na Twoich ustach:) ja teraz poszukuję NUDE :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolor rzadko używałam kolorowych pomadek/szminek, jednak teraz coraz czesciej goszcza na moich ustach przerozne kolory i tez lubie pomadki rommela

    OdpowiedzUsuń
  9. otagowałam Cię :)
    http://biemi-bo.blogspot.com/2011/11/tag-kosmetyczne-must-have.html

    OdpowiedzUsuń