niedziela, 18 grudnia 2011

Deep liner Joko, Virtual - recenzja.

Makijaż bez czarnej kredki / linera to dla mnie nie makijaż. Uwielbiam mieć podkreślone oczy i bawić się kształtem rysowanej kreski. Kiedy pędzle do eyelinera w żelu wołają do mnie "umyj mnie", a ja nie mam ani chwili czasu, sięgam po mój kosmetyk awaryjny, czyli deep liner w kałamarzu z Joko.



Pędzelek dosyć cienki, ułatwia aplikację eyelinera oraz z łatwością możemy narysować i kreskę bardzo cienką i kreskę grubą. Dla mnie bomba!


Kolor nie zawodzi. Jest wraziście czarny, czyli dokładnie taki jaki chciałabym, aby był. Nie traci na barwie w ciągu dnia, jednak po około 6h można się spodziewać odbitej kreski na górnej powiece (głowie u posiadaczy powiek tłustych).


Produkt bardzo wydajny. Ponad to wraz z upływem czasu (chodzi mi o jego żywotność w opakowaniu) nie traci na jakości. Dla mnie to kosmetyk wiecznie żywy, bo mam go już na prawdę długi czas. Śmiało możemy zabarać go ze sobą  na imprezę, czy inne wyjście w celu dokonania jakichkolwiek poprawek. Nie wiem jak z ceną, ale myślę, że nie jest ona wyższa jak 20 zł. Serdecznie polecam każdemu!

A wy lubicie wyraźne podkreślenie oka? :)

Ewu ;)

17 komentarzy:

  1. lubię, ale nie umiem malować kresek :c

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię i to bardzo, ale do tego celu używa ciągle eyeliner z Essence :))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lobię takie pędzelki ;) uwielbiam kreski, jest to najczęstszy makijaż oka u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czasami sobie lubię podkreślić mocno oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam jak na razie eyelinera :))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny produkt, piękna, intensywna czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam eye linera z Joko, chyba nawet nie wiedziałam, ze mają w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  8. własnie szukam eyelinera jakiegoś bo z Catrice okazał się klapą, dzięki za recenzje, przydała się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, ja obowiązkowo zawsze daję kreskę na górną powiekę, brązową, czarną... aby była i pasowała do reszty makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zawsze tylko takich eyelinerów używałam no chyba, że kredki ;) i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wyraźnie podreślam oko tylko cieniami, mocno je malując, za eyelinerami nie przepadam ;) albo nie umiem się nimi poslugiwać ;)
    Obserwuję:) będzie mi nieziemrnie miło jak Ty odwiedzisz naszego bloga i może dołączysz do obserwujących;)

    pozdrawiam, Marty
    http://bemymusthave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazwyczaj używam kredki do oczy, albo czarnego cienia do powiek i pędzelka, ale zastanawiam się nad kupnem eyelinera :) Nie wyobrażam sobie makijażu bez któregokolwiek z powyższych :P

    OdpowiedzUsuń
  13. super nie mogę doczekać się recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  14. a jak się pozbyłaś rozstępów. jak byłam mała to w jeden rok urosłam aż 10 cm, i mam rozstępy na plecach, przyzwyczaiłam się do nich, ale jakby mozna było je zniwelowac to ja pierwsza chętna!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna czerń. :) ja mam z wibo, za 7 zł, ekstra jakość.

    OdpowiedzUsuń