wtorek, 27 grudnia 2011

Pierwsza współpraca bloga "Kosmetomania" :)

Pomimo, że mój humor aktualnie jest na najniższym z możliwych poziomów to patrząc na paczuszkę jaką dzisiaj dostałam uśmiecham się. Kilka dni temu podjęłam współpracę z portalem Uroda i Zdrowie.



Na moje szczęście pani Małgorzata jest z tego samego miasta i dzisiaj spotkałyśmy się, abym mogła odebrać swoje kosmetyki. Wybrałam peeling AA oraz krem dr Ireny Eris, jednak do torby dorzucone miałam gratisy. Spodziewałam się próbek, a tu oczy mi wyszły! Dostałam jeszcze 3 pełnowymariowe produkty oraz maseczkę :) Zabieram się za testowanie!


Ewu ;)

17 komentarzy:

  1. Wow gratuluję współpracy! :)
    Miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super!:) gratuluje i czekam na recenzje tego kremu z AA:D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje:) oby więcej takich współprac:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też z nimi podjęłam współpracę, ale na razie mi nic nie przysłali ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. A widzisz :D dzięki za informację :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy :).
    A kosmetyki świetne, na pewno przeczytam recenzję. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wow gratuluję, ja również należę do uroda i zdrowie, niestety nikt do mnie nie napisał

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje serdecznie :) super kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń