niedziela, 25 grudnia 2011

Prezenty gwiazdkowo-imieninowe.

Witam, moje kochane :) Jak tam Wasza wigilia? Mam nadzieje, że spędziłyście ją tak miło jak ja oraz, że Mikołaj postarał się z prezentami! Ja jestem bardzo zadowolona z całego wczorajszego wieczoru. Świętowałam także swoje imieniny, o których na dobrą sprawę nigdy nie pamiętam i liczy się tylko gwiazdka. Dostałam więc podwójną dawkę prezentów, oto one:

1. Przedświąteczny prezent od mojego mężczyzny - pierścionek.
Jest idealnie trafiony w mój gust :)



2. Zestaw do kąpieli w etui: myjka, myja-peeling, pumeks oraz podwójna szczoteczka, turban z którym właśnie siedzę na głowie i od razu mogę powiedzieć, że jest genialny! Do tego żel do kąpieli [mmm, jaki zapach!] zamknięty w małym serduszku, perełki do kąpieli rówież w kształcie serc oraz gąbka Donegal, którą już wypróbowałam :)


3. 3 pary rajstop oraz 4 pary prześlicznych majtek :)


4. Bronzer Sun Club Essence, dwa lakiery essence oraz lakier My Secret.
Tata mnie zaskoczył swoim trafnym wyborem co do paletki trzech cieni z Avon. Dzisiaj wykonałam nimi makijaż, jestem zachwcona, ale niestety fotki nie wychodzą, więc nie mogę pochwalić się efektem.

5. Dwie pary kapci - jedne wciągane za kostke, czyli idealne wyjście dla mnie, a drugie niczym buciki ksieżniczki - cieplutkie i bardzo, bardzo wygodne!


6. Znajomi zaskoczyli mnie dwoma ślicznymi upominkami: aniołekiem oraz bransoletką.


7. Pierścionek od taty, który wybrałam sobie jakiś czas temu :)


8. Sukienka-golf oraz bluzeczka :)


9. Pasek w kwiatem oraz kalendarz z psami na 2012 rok.


10. W tym roku obchodziliśmy też wigilię klasową. Na moje szczęście wylosowała mnie bliska koleżanka, więc razem pojechałśmy do galerii, żebym wbrała sobie prezenty: dwie szminki Essence oraz puder do włosów got2be. Ponad to dostałam przepiękny list od mojej najlepszej przyjaciółki - mogłabym czytać go codziennie i za każdym razem wzruszać się na nowo! Za chwile wygląduje w pamiętniku, żebym mogła
go znaleźć za kilka lat :)



Zapomniałam pokazać Wam podgrzewaczy o zapachu pomarańczy, które umilają mi dzisiejsze popołudnie :)
Jak widzicie jestem prawdziwą farciarą :) Mam nadzieje, że wasze prezenty są równie udane!

Buziaki,
Ewu ;)

22 komentarze:

  1. cudowny pierścionek od chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze ;*
    pierścionek od taty jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne prezenty :) szczególnie pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapciuchy i bieliznę to mi oddaj! :<
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za życzenia :)
    śliczny pierścionek <333 :D
    Wszystkiego najlepszego z okazji imieninek choć trochę spóźnione :D
    zapraszam do mnie
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe prezenty :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne prezenciki :) Super pierścionek od chłopaka, ja od swojego dostałam charmsy :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prezenty <3.
    Pierścionki boskie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne pierścionki:) i udane prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję kochana! Również jestem bardzo zadowolona z prezentów no i gratuluję Ci Twoich - pierścionki są śliczne, uwielbiam takie delikatne ozdoby! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny pierścionek od chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostałaś super prezenty. :)
    Moja wigilia też minęła bardzo przyjemnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile prezentów, wszystkie chyba trafione:) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne prezenty! :D sporo dostałaś! gaciorki mnie urzekły, haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko bardzo mi sie podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem ciakała got2be :)
    piękne pierśionki!

    OdpowiedzUsuń
  17. pierścionki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne prezenty :) a pierścionki urocze :)

    OdpowiedzUsuń