niedziela, 4 grudnia 2011

Prezenty, relacja z 18stki - częśc 2. ;)

Wczoraj świętowałam drugą częśc mojej 18stki - z przyjaciółmi.
Choć było to w sumie zwykłe przyjęcie to było super! Wspomnienia i kupa śmiechu :) Skończyłyśmy jakos o 2. Dzisiaj natomiast musiałam zwlec się rano z łóżka i pojechałam do galerii na spotkanie z moim chrzestnym i jego przemiłą narzeczoną. :)

Prezenty:

* Od większości moich kochanych dziewczyn dostałam szafeczkę, która zauroczyła mnie od pierwszego wejrzenia! A co w niej? Dwie szufladki wypełnione gwiazdkami roboty Dianki, natomiast dolna szulfadka pełna biżuterii: komplet (bransoletka, kolczyki, naszyjnik), od których
nie mogę się oderwać, kolczyki "Yes" i "No" oraz naszyjnik z lizakiem - prawie go zjadłam! :D Ponad to dostałam pączka, w którym ukryta była kolejna para kolczyków! :)




* Od Edytki dostałam przepiękny świecznik i zapachowe podgrzewacze - idealny komplet na jesienne/zimowe wieczory! Kolejnym prezentem było pudełeczko z przyborami do paznokci oraz z przyborami do makijażu. Idealna rzecz dla mnie :)

* Kartka od dziewczyn - coś co uwielbiam! Zaraz wyląduje w moim pamiętniku :)
* Komplet biżuterii Apart od chrzestnego i jego narzeczonej. Przyznam szczerze, że jest to pierwsza złota biżuteria jaka mi się spodobała :)




* Od siostry dostałam coś, co chyba zwróci uwagę każdej kosmetykoholiczki!
Przepiękny zestaw do makijażu, w którego skład wchodzą: cienie, pudry, róże, bronzery, dwie kredki do oczu, błyszczyki, tusz do rzęs oraz pędzelki i pacynki. Cuuuudo!




* Siostra dała mi jeszcze dyplom :D Polecam przeczytać: (mam nadzieje, że cokolwiek widać)



Jestem zachwycona wszystkimi prezentami!

A teraz chyba czas odespać te dwie noce..

Pozdrawiam!
Ewu ;)

11 komentarzy:

  1. świetne prezenty :)
    też lubię dostawać róznego typu kartki okolicznosciowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że mnie nie było :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty a dyplom od siostry uroczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna biżuteria : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  5. dostał identyczne pudełeczko z przyborami do paznokci również na 18 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkatułka mi się najbardziej spodobała, jest taka...stylowa :)

    OdpowiedzUsuń