sobota, 3 grudnia 2011

Prezenty, relacje z 18stki - cz. 1. :)

Cześć, kochane! :*
Przychodzę dzisiaj do Was z relacjami dotyczącymi 18stki rodzinnej.
Zacznę od tego, że moja Autoszkoła wczoraj ponownie zrobiła mnie w jajo i mój humor był na prawdę kiepski. Drugi raz w życiu ktoś mnie tak wnerwił, że nie umiałam powstrzymać słów. Ale winna się nie czuję, bo to zwyczajnie nieodpowiedzialność i kpiny pewnych osób.

Wróciłam do domu, gdzie czekał na mnie mój Marek, rodzice i babcia.
Przygotowali mi niespodziankę - wielki napis 'Sto lat Ewa 18':
Kolejnym totalnym zaskoczeniem był tort: 



Tutaj porcja zdjęć moich najlepszych gości (rodzice nie dali się obfotografować..). Marek, Pawcio i Gabrysia zostali ze mną do 2 (?) w nocy i bawiliśmy się na prawdę świetnie!


Pora na prezenty.
*własnoręcznie zrobiona biżuteria przez Gabrysię :)
*pudełko od w/w biżu oraz sukienka, którą wybierał Pawełek.
*przepiękny bukiet od kuzyna Krzycha :)
*kartki z pięknymi słowami od moich najbliższych oraz koperty.




*Złoty łańcuszek przekazywany z pokolenia na pokolenie. Nie sądziłam, że to do mnie on trafi, kopnął mnie ogromny zaszczyt i za razem zadanie - przekazać go dalej! :)
*Mój wymarzony zestaw Este Lauder Pleasaures (perfumy, żel pod przysznic, balsam) od moje najkochańszego na świecie Marcia <3
*Przywieszka do bransoletki Apart, w kształcie samochodu :) Aguś wie, co lubię! Jestem oczarowana tym drobiazgiem!



*bukiet z 18 lizaków w słodkim pudełeczku - babcia zrobiła to sama :)
*Obok dalsza pomysłowość babci - pudło na moje bibelotki oraz kubek :p
*Niżej szczotka, podobna do TT oraz książka Bobbi Brown - moje marzenie! Od kochanych rodziców :)




Jak się domyślacie - jestem totalnie zaskoczona cudownymi prezentami i na maxa szczęśliwa! :)

Jutro spodziewajcie się kolejnej relacji, ponieważ już za 3h zaczynam drugą częśc 18stki, tym razem z przyjaciółmi :)

Pozdrawiam,
Ewu ;)

10 komentarzy:

  1. To udanej dalszej części zabawy! 18 jest raz w zyciu :)
    A prezenty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tam prezenty... Wyglądałaś jak anioł *.* I te piękne włosy. Aaaa!
    Buziaki słońce :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne prezenty i niespodzianki:) super;) promieniejesz na tych zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty :)
    Udanej zabawy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :**

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana szalona noc ;D więc dużo zabawy! piękne prezenty!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne prezenty :)
    udanej zabawy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam jaką mi fajną niespodzianke zrobili rodzice z siostrą i ile cudownych prezentów dostałam od rodziny i znajomych na 18nastke ;) wszystkiego najlepszego i żebyś zdała prawko ;)
    ja mam za 9dni urodziny i też się nie moge doczekać prezentów hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prezenty!:) Wszystkiego najpiękniejszego i zdania egzaminu :P Ja niestety wybrałam zdawanie w przyszłym roku oczywiście nie był to dobry wybór bo jak sobie czytam zmiany w przepisach to mnie krew zalewa że nie zdawałam w tym roku! xD
    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego naj! :P
    Prezenty cudne, sama bym kilka przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń