czwartek, 19 stycznia 2012

Fale na włosach - wkońcu się udało :)

Moje włosy nigdy nie chciały się ładnie zakręcić. Jedynie papiloty dawały widoczny efekt, ale dla mnie skręt był za mocny i w życiu bym się tak nie pokazała na ulicy. Cztając Wasze blogi kilka razy trafiłam na notki o warkoczach dobieranych, po których fale na włosach bardzo mi się spodobały. Chciałam spróbować, dlatego pierwsze co, to włączyłam youtuba. Niestety, moja "nauka" poszła na marne i musiałam szukać osoby, która umiałaby zrobic taką fryzurkę. No i znalazłam! Oto moja kochana Aguś w akcji podczas wtorkowego wieczoru:

Najpierw mycie włosów i wielkie rozczesywanie:



Pierwsze widoczne efekty:


A tu efekty końcowe:




Zakochałam się w tych ślicznych, cieniutkich warkoczykach! Jednak sama nie wiem, czy wyszłabym tak z domu :p

Rano przeżyłam szok: Miałam głowę pełną pięknych fal:




Musiałam się do siebie przyzwyczaić, ale ostatecznie efekt bardzo mi się spodobał. Grzywkę podpięłam do góry, ponieważ dziwnie się powyginała, a ja musiałam lecieć do szkoły. Reakcje znajomych były różne. Niektórym barszo się podobało, a niektórym wcale. Ale przecież liczy się to, jak ja się z tym czuję :)

Myślę, że gdybym umiała sama zrobić sobie warkocze dobierane to taka fryzura częściej byłaby na mojej głowie :)

A Wam jak się podoba?


Buziaki,
Ewu ;)

33 komentarze:

  1. Fajnie, zawsze to jakaś odmiana :) Spróbuję też u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt super ,zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. czesto radze sobie w ten sposób z moim prostym wlosiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super fale;) Śliiiiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt. Przed zrobieniem warkoczy nakładałaś coś na włosy czy bez żadnych pianek itp tak się pofalowały?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Szok
    No ja mam naturalne fale i takich nie potrzebuję ale u cb mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odpowiedź. W takim razie też spróbuję tego sposobu :) Mam lekko kręcone włosy i zawsze chciałam uzyskać efekt, który prezentujesz, ale bałam się, iż bez tony kosmetyków nie będzie to możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  8. super :) też będę musiała spróbować tej metody ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe jest to jakiś sposób na chwilową zmianę fryzury z prostej na falowaną:D

    OdpowiedzUsuń
  10. wow :) podoba mi się ;) ja niestety mam za krótkie włosy na warkocze :<

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne fale i moim zdaniem ładnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie <3 polecam Ci również zawinąć gumki na pół tak, żeby końce też się zawinęły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też chciałabym czasem mieć takie fale bo racja, na papiloty wychodzi ... jak w peruce ;/ spróbuję dziś . wyproszę siostrę żeby mi zaplotła ;>
    wyglądasz świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się zawsze podobały holywoodzkie fale ale to raczej nie na moje włosy bo długo by nie wytrzymały :) Ale zmiana zawsze fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedyś tak kręciłam dziś wystarczają mi moje skromne naturalne fale ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. podobają mi się bardzo takie warkoczyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym Cię gorąco zaprosić do udziału w dwóch konkursach, które aktualnie trwają na moim blogu :)

    http://przystankowa-ballada.blogspot.com

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam naturalnie kręcone włosy, ale niestety są dosyć ciężkie, więc kręcą się tlyko kiedy są maks. do ramion i mocno wycieniowane. Uwielbiam kręcone włosy i jeśli chciałabyś mieć większe fale to polecam bardzo grube wałki. tutaj akurat tego nie widać, na Twoich zdjęciach nie wygląda to aż tak źle, ale moim zdaniem niefajnie wygladaja koncowki, takie proste, a tak wlasnie sie dzieje jesli krecisz wlosy warkoczami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te końce nie wyglądają atrakcyjnie, ale jedna dziewczyna już poleciła mi na nie dobry sposób :) Wałków na pewno spróbuje, spodobało mi się posiadanie loczków :D

      Usuń
  19. kup bo warto :) 10zł to nie majątek a jak na tusz to jest wart dużo więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. niezle,slicznie w nich wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mi sie podoba ! aczkolwiek efekt latwiej byloby ocenci od przodu tak jakby :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fryzura prosta i śliczna :)
    Dodaję do obserwowanych i liczę na wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń