niedziela, 15 stycznia 2012

Krem odżywczy do rąk z Apteczki Babuni - recenzja.

Witajcie, kochane! Jakiś czas temu pisałam Wam [klik] o nawiązanej wspołpracy z portalem:


Do testów dostałam kilka produktów - 'niespodzianek' m.in Krem odżywczy z Apteczki Babuni. Od razu bardzo się ucieszyłam, że trafiłam właśnie na niego z racji tego, że posiadam szampon i balsam z tej serii i jestem zachwcona!

Tubka zawiera 100g kremu, w którego skład wchodzi lanolina - zmiękcza i wygładza naskórek oraz masło shea - jest źródłem witamin i kwastów tłuszczowych. Produkt jest przeznaczony głównie dla posiadaczy szorstkich dłoni, a jego zadaniem jest odżywienie i nawilżenie. 


Skład dla zainteresowanych:


Krem ma postać białej mazi, która nie jest tłusta, rzadka, tempa - powiedziałabym, że w sam raz. Po aplikacji na ręce nie zostawia filmu, jednak mimo to czuć, że nawilża i chroni nasze dłonie. Ja nawet po umyciu rąk czuję, że krem nadal spełnia swoje zadanie.


Zapach jest ciężki do opisania, ale uwielbiam go! Zresztą nie tylko ja, bo podoba się każdemu kto wyczuje go na moich dłoniach :) Miłym zaskoczeniem jest, że utrzymuje się dosyć długo.

Kolejnym plusem jest wydajność - stosuję go od paru tygodni kilka razy dziennie i zużycie jest minimalne. 

Aplikator typowy dla kremów. Dzięki dobrej konsystencji produktu nie wydostaje się go ani za dużo, ani za mało. Jedyne co denerwowało mnie przez pierwszy tydzień to kłopot z otworzeniem opakowania, ale przecież nie to jest najważniejsze.

Efekty jakie zauważyłam to przede wszystkim dobre nawilżenie, które nie opuszcza mnie nawet przy ostatnich temperaturach. Ponad to dłonie są gładkie i miłe w dotyku, no i oczywiście ładnie pachną :)

Bez wątpienia polecam spróbować tego cuda! :)

Dziękuję pani Małgorzacie za możliwość testów.
Dodam, że fakt współpracy z portalen Uroda i Zdrowie nie wpłynął na moją opinię.

Ewu ;)

11 komentarzy:

  1. Nie jestem fanką kremów do rąk, więc pewnie się nie skuszę ;) Ale recenzja przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię z tej serii produkty do włosów, to krem pewnie też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy, muszę bardziej się przyjrzeć tej firmie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszystkie kremy do rąk!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego co piszesz krem zapowiada się bardzo dobrze ;) Może dam się skusić ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nałogowo używam kremów do rąk, więc dołożyłaś mi kolejną pozycje do listy zakupów :D
    Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie warto odlozyc na ten korektor to 70 zł!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli pachnie tak jak cała ta seria to już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz slysze o tym kremie

    OdpowiedzUsuń