poniedziałek, 28 maja 2012

Majowe zakupy.

Czas pochwalic się rzeczami, które udało mi się upolowac w ciągu maja. Będzie trochę kosmetyków i trochę ciuchów - czas odświeżyc garderobę :)



Nivea Sunny, melon & oil - cudowny, ożeźwiający zapach! Już nie mogę się doczekac pierwszej kąpieli z tym cudem. Feet up, Oriflame - krem nawilżający do stóp. Rexona Sexy - nie wiem które opakowanie.., mój absolutny KWC. Płyn do płukania jamy ustnej Oral-B. Wibo, utwardzacz do paznokci. AB lines - lakier zielono-miętowy zakupiony właściwie przez moją mamę, ale i tak z większości kosmetyków korzystamy razem :) Błękitny lakier do paznokci Miss Sporty, seria clubbing. Podkład Revlon colorstay do cery normalnej, odcień 180. Uroda - moje ulubione czytadełko, do którego dołączona była na prawdę fajna bransoletka (po lewej). Długi wisiorek z perełką, świetnie współgra z białą bluzką, którą zobaczycie poniżej.



Ceglaste rurki - mega wygodne, świetnie się układają. Żółta kurtka (ekoskórka) z podszewką w panterkę.



Karmelowa apaszka w czaszki - prezent od rodziców :) oraz biała bluzka z ciekawymi plecami, która wygląda na ciele fenomenalnie!



Koturny Jennifer - jeszcze nie miałam okazji w nich nigdzie iśc, ale mam nadzieje, że niedługo się to zmieni :)

Buziaki, Ewu ;)

22 komentarze:

  1. O Boże, jakie te buciki piękne! < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, moze ta uroda jest jeszcze w sklepach...

    OdpowiedzUsuń
  3. żółta kurtka... rewelacja!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rurki mają super kolorek :)

    a tą rexone też kupiłam i wywołała u mnie reakcje alergiczną ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kutka będzie pięknie wyglądać z tymi spodniami i szalem :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak chodziłam ubrana w zimne majowe dni :)

      Usuń
  6. Śliczne buty właśnie szukam takich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham takie spodnie i apaszki z czachami , o kosmetykach juz nie wspomne bo sa u mnie number 1 - 3/4 z nich sa w mojej toaletce :)

    powrocilam do blogowania, przepraszam za miesieczna przerwe i ' zaniedbywanie Twojego bloga w kometowaniu ' ;) u Ciebie jak zwykle bardzo przyjemnie a Twoje recezne wymiataja !

    OdpowiedzUsuń
  8. W białej bluzce się autentycznie zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy, szczególnie biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zakupiłam URODĘ z balsamem do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale extra zakupy:) świetne ubrania
    a koturny są prześliczne;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zakupy :) Najbardziej podoba mi się ta biała bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się, Rexona (w szczególności wersja którą pokazujesz) to absolutny KWC :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ajć, poproszę chustę i buciki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta biała bluzeczka zdecydowanie w moim typie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne lakiery, pokaż na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń