środa, 27 czerwca 2012

Alterra krem do mycia twarzy :)

Dzisiejszy post poświęcam mojemu absolutnemu KWC, czyli kosmetykowi, który spełnia moje wszystkie oczekiwania :) Przed Wami Alterra Waschcreme, czyli krem do mycia twarzy z wyciągiem z dzikiej róży.


Opakowanie to poręczna tuba, bardzo wygodna w aplikacji. Zawiera ona 125ml produktu, którego konsystencje określiłabym jako rozwodniony budyń. Zabarwienie mleczno-żółtawe, a zapach przypomina mi tworzywo, z którego robione są lalki-bobasy dla dzieci (nie pytajcie skąd mi się to wzięło :D). Nie jest on niewiadomo jak przyjemny, ale nie jest też odstraszający.


Dozownik typowy dla opakowań typu tuba. Na początku miałam problem z wydobyciem odpowiedniej ilości kremu, ponieważ jego zbyt rzadka konsystencja wypływała małym otworkiem nim zdążyłam się zorientowac.


Skład należy do tych z grupy przyjaznych i przeze mnie pożądanych. Aż miło poczytac :) Ponad to cena produktu jest niska i zachęcająca - około 12 zł. 

Jeśli chodzi o efekty - ja jestem bardzo zadowolona! Makijaż zmyty idealnie podobnie jak w przypadku OCM. Jednak mieszanka OCM porządnie mnie zapychała i musiałam z niej zrezygnowac. Odkąd znalazłam krem z Alterry to ani mi się śni zmieniac go na cokolwiek innego :) Produkt nie zapchał mnie, nie podrażnił, nie przesuszył skóry. Używam go również do demakijażu oczu i nie czuję żadnego dyskomfortu. Twarz jest przyjemnie odświeżona i oczyszczona. Polecam każdemu chociażby ze względu na cenę i skład.

Ewu ;)

10 komentarzy:

  1. ostatnimi czasy staje ten kremik totalnie zrewolucjonizował świat kosmetyczny, wiele dziewczyn go poleca.. dziś zastanawiałam się nad jego kupnem stojąc przy regale z Alterrą w Rossmannie jednak wybrałam krem brązujący z tej firmy bo jednak coś do mycia buźki ostatnio kupiłam i zapasów robić nie chcę :D Ale na pewno za jakiś czas go przetestuję!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestuj, przetestuj! Naprawdę warto :)

      Usuń
  2. Chyba muszę zdradzić mój Effaclar i kiedyś w końcu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo go lubiłam, na pewno do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie miałam ale spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że napisałaś jego recenzję - uspokoiłaś mnie, że dobrze zrobiłam kupując go :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się :) Czekam na Twoją opinię!

      Usuń
  6. mam - czeka w kolejce bym mogła go używać już się nie mogę doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam,ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń