środa, 13 czerwca 2012

ArtDeco - baza pod cienie.

Pewnie większośc z Was ma już dosyc czytania o bazie ArtDeco, ale jest to mój absolutny hit i nie wyobrażam sobie nie poświęcic mu osobnego postu.


Swoją bazę kupiłam na stronie www.paatal.pl za około 20 zł. Uważam, że to jak najbardziej przystępna cena jak na taki dobry produkt. 


Gdzieś słyszałam, że ta baza występuje w dwóch wersjach: bez drobinek i z drobinkami. Wątpliwości nie podlega to, że ja mam tę drugą. Wcale mi to nie przeszkadza, ponieważ efekt "glow" jest bardzo subtelny i jak najbardziej przypadł mi do gustu.


Konsystencja bazy jest trochę gumowa (przynajmniej ja mam takie uczucie), ale nie przeszkadza to w dobrym, prostym i szybkim zaaplikowaniu produktu na powieki. Minusem może byc opakowanie typu słoiczek. Nie jest to higieniczne, szczególnie jeśli o oczy chodzi.. No, ale nie można miec wszystkiego :) Ponad to słoiczek szybko się brudzi.


Zapach przypomina mi męską wodę po goleniu, czyli coś co bardzo lubię. Wydajnośc uważam jako średnią w kierunku do dobrej, także nie ma się do czego przyczepic. 


Skład rozbudowany i niezbyt zadowalający. W oczy od razu rzucają się parabeny..

Baza świetnie podbija kolor cieni, spisuje się rewelacyjnie przy cieniach Sleek, Inglot, Wibo, Avon, Essence, Carlo di Roma oraz Claire's. Jestem w szoku, że cienie za niewielkie pieniądze (Carlo di Roma wygrałam w rozdaniu, ale doszukałam się w necie, że kosztują nie więcej niż 8 zł) w niczym nie odstają tym z wyższej półki. Przeżyłam chyba wszystkie warunki pogodowe z tą bazą i cieniami na oczach i mogę zapewnic, że makijaż nadal wyglądał tak jak na początku. Również kredki, czy eyelinery nie ulegają ścieraniu oraz odbijaniu na górnej części powieki.

Jednym słowem - fenomen. Mam zamiar wypróbowac jeszcze bazę z Hean, ale jeśli nie będzie ona wystarczająco dobra to na pewno powrócę do ArtDeco.

Używałyście, lubicie?

Ewu ;)

22 komentarze:

  1. Mam tę bazę już od 1,5 roku. Chyba się starzeje, bo już nie spisuje się tak dobrze jak na początku.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam od bardzo dawna i bardzo sobie chwale :) jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam bazę z Hean ale zapominam jej używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam okazji używać, ale myślę o niej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz spróbowac :)

      Usuń
  5. sama mam tę bazę i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie spodziewałam się tak negatywnych opinii o tej maseczce ;( zobaczymy jak się sprawdzi u mnie... niestety nigdy nie używałam tej bazy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie będzie tak źle :) Czekam na opinię!

      Usuń
  7. miałam i też ją bardzo lubiłam - jednak jestem ciekawa innych baz dostępnych - ale podobnie jak Ty - jak się nie sprawdzą to wrócę do AD :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że sprawdza się u Ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dawno zrobiłam o niej recenzję. Uważam że baza jest super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fenomen mówisz? No to musi genilna być! : D

    OdpowiedzUsuń
  11. używam i bardzo sobie chwalę :) niedługo mojej minie rok a zużycie niewielkie, przy używaniu niemalże codziennym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Ciekawa jestem ile u mnie wytrzyma :)

      Usuń
  12. o, niewiele droższa od tej z HEAN. Czy używałaś tę z HEAN? Mogłabyś porównać wydajność?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie używałam, planuję ją wypróbowac jak skończę ArtDeco. :)

      Usuń
  13. mi niestety ta baza się nie spisuje, a szkoda bo myślałam ze w końcu będe miała nienaruszony makijaż oka przez kilka h :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Ci nie podpasowała.. może jakiś felerny egzemparz?

      Usuń
    2. nie wiem, możliwe,albo nie radzi sobie z moimi tłustymi powiekami

      Usuń
  14. Mam ja i uwielbiam. Widziałam, że teraz jest w Twoim denku, nie wiem jak to osiągnęłaś ;)

    OdpowiedzUsuń