sobota, 9 czerwca 2012

DIY - półka na lakiery

Zmiany w moim pokoju marzyły mi się od dawna, szczególnie jeśli chodzi o stację dowodzenia w sferze kosmetycznej. To, że marzy mi się piękna toaletka wie już chyba każdy :D Jednak na takie cudo trzeba zapracowac, więc muszę byc cierpliwa. Jakiś czas temu postanowiłam, że zacznę od drobniejszych mebli, dodatków i padło na półkę na lakiery. Wcześniej trzymałam je w ozdobnym biało-czarnym pudle, ale niestety już się nie domykało. Na początku chciałam zrobic przepiękną szafeczkę z płyt piankowych, ale nigdzie nie mogłam takich znaleźc. Tata zjeździł wszystkie możliwe sklepy - na marne. Chyba nie muszę mówic, że byłam rozczarowana i zawiedziona.. Ale na szczęście na pomoc przyszła mi stara półka na kasety, którą z komórki wygrzebał tata: "Dopieśc ją sobie i będzie fajna". No i tu do akcji wkroczył już mój facet :)

Przed rozpoczęciem pracy:


Rozebrane i juz pomalowane elementy: 

A tu efekt końcowy:

Jestem nieziemsko zadowolona, o takim czymś właśnie myślałam :) Teraz pozostaje mi tylko przymocowac półkę do ściany i kompletowac resztę potrzebnych rzeczy do mojej stacji kosmetycznej :)

A jak mieszkają Wasze lakiery? 

całuję, Ewu ;)

24 komentarze:

  1. Przekaż M. że też taką chcę, tylko ze 2 razy większą :D ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny pomysł! Moje lakiery biedne cisną się w pudełeczku, ale za rok wyprowadzam się z domku (chlip chlip :() więc za wielkich zmian w pokoju już nie opłaca mi się przeprowadzać :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale duża kolekcja!
    Moje lakiery są w jakimś pudełku po czekoladkach bo na razie mam ich mało;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lakierów nie mam tak dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. no pewnie :) wzbogaciłaś moją kolekcję :*

      Usuń
  6. Jest idealna, zamarzyła mi się podobna w kuchni. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kuchni też wyglądałaby super :)

      Usuń
  7. Idealny pomysł ;))
    Moje lakiery trzymam w czerwonym pudełeczku ale po mału zaczyna brakować w nim miejsca :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wygląda całość - takie małe mieszkanko dla lakierów przydałoby się i mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysl z taka szafka po kasetach:D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny! aczkolwiek ja nie jestem lakieromaniczką, ale na inne kosmetyki się przyda

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyszło:) super;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świeeeetna półeczka!:D
    Ciekawe tylko jak duża by musiała być moja żeby zmieścić moje lakiery.:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna praca :) Ojjj mi się tez coś takiego marzy , ja też zazwyczaj kombinuje i wymyślam różne dziwne schowki :P ale na takie coś nie wpadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja trzymam lakiery w pudełkach po butach ^^ ale chętnie przygarnęłabym taką półeczkę!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń