czwartek, 28 czerwca 2012

Makijaż dnia.

Na szybko wrzucam posta z dzisiejszym makijażem. Jak zawsze jestem zła, ponieważ zdjęcia nie chciały wyjśc, ani nawet w połowie oddac efektu jaki mam na oczach. Wkurza mnie to strasznie i jeśli macie jakieś złote rady odnośnie robienia zdjęc makijażom to będę wdzięczna! :)




Czego użyłam?
*Baza pod cienie ArtDeco
*na wewnętrzną i środkową częśc powieki ruchomej - perłowy cień Carlo & Roma
*na zewnętrzny kącik powieki ruchomej oraz w załamaniu cień Boxed z paletki Sleek OSS
*od wewnętrznego kącika do środka linii rzęs - srebrny eyeliner Wibo (cholerna miotła!)
*od środka linii rzęs wyciągnięta czarna kreska czarnym eyelinerem Wibo
*Dolna powieka od zewnętrznego kącika do środka linii rzęs - czarna kredka Oriflame Very Me Forever Black roztarta gąbeczką od kredki Avon
*Od środka dolnej linii rzęs do wewnętrznego kącika - cień perłowy Carlo & Roma
*Tusz Wibo Growing Lashes stimulator mascara

Buziaki!
Ewu ;)

18 komentarzy:

  1. bardzo ładny, delikatny :) to lubię! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię delikatne wersje :) Dziękuję!

      Usuń
  2. mmm cudeńko! a efekt tuszu jest nieziemski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem mega zadowlona z tego tuszu :) niecałe 8 zł, a taki przyjemniaczek!

      Usuń
  3. kreska ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie Ci to wyszło:) Podoba mi się bardzo:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a Ty jak zwykle jesteś ślicznie pomalowana :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, delikatny, dzienny makijaż. Bardzo mi się podoba. Lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny:)podoba mi się ta kreska niebieska w połowie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreska srebrna, ale zdjęcia troszke przeklamały kolor :(

      Usuń
  8. Na pierwszej fotce widać całkiem nieźle i muszę powiedzieć, że bardzo mi się on podoba! :-) Niestety kochana, sztuka robienia fotek makijaży to dla mnie magia jakaś :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety ja też nie potrafię robić zdjeć makijażu :) Kochana piękny make-up :) I jeszcze mam info o które prosiłaś: zdałam wszystkie egzaminy :)! :**

    OdpowiedzUsuń