niedziela, 17 czerwca 2012

Odżywka do włosów pszenica i kokos, Oriflame.

To, że muszę używac odżywek, które pomogą mi rozczesywaniu włosów, wie już chyba każdy. Po zrobieniu jasnych blond pasemek codziennie męczę się z kołtunami i tracę masę kosmyków (dodatkowo wypadają same, nawet gdy są dobrze rozczesane). Nie pomaga nawet szczotka TUFT (siostra Tangle Teezera). Do niedawna moją ulubioną odżywką była ta z garniera o zapachu avocado, ale kilka miesięcy temu postanowiłam ją zdradzic.



Do tego produktu przekonał mnie kokos. Uwielbiam jego zapach i smak, więc dlaczego by nie połączyc tego z pielęgnacją włosów? Ponad to skusił mnie katalogowy komunikat: "idealna do włosów suchych i zniszczonych".


Odżywka ma faktycznie przyjemny zapach oraz średnio gęstą konsystencję. Jest wydajna i ułatwia kwestię rozczesywania włosów. Stosuję ją na około minutę na mokre włosy, a następnie zmywam. Nie zauważyłam obciążenia, swędzenia skóry głowy, większego wypadania włosów, czy też łupieżu. Niestety nie powiem jak długo utrzymuje się zapach, ponieważ po odżywce z Oriflame używam jeszcze dwóch innych produktów i to je czuję na moich włosach. Aplikator bezproblemowy w użytkowaniu, wydobywa odpowiednią ilośc produktu. Zauważyłam, że moje włosy są lepiej wygładzone i nawilżone, niż w przypadku stosowania odżywek drogeryjnych. Cena odżywki pszenica i kokos to około 8-10 zł. 


A jakie są Wasze ulubione odżywki? :)


Ewu ;)


10 komentarzy:

  1. first visit here as an introduction, a very beautiful blog ..
    postings are very pretty and cool, I liked the look of a very pretty and sweet, I also follow and hold #235#
    I am glad if you accept and follow the back ....
    thank you my friend ..................

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam z nią przyjemności, zresztą jak z większością kosmetyków z Oriflame. Zraziłam się po kremie, po którym dostałam uczulenia. Ja nie mam natomiast problemu z rozczesywaniem włosów, a z tym, że są suche i zniszczone :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mogę Ci polecic szampon i balsam z Joanny (Apteczka babuni mleko i miód), super działają na suche włosy :)

      Usuń
  3. Z Oriflame lubię tusz... innych produktów za bardzo nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kokos na opakowaniu tak ładnie wygląda, że mam ochotę zjeść tą odżywkę ;x :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i szampon i odżywkę. Szczerze to nie nie zachwyciły. Ale z tej serii bardzo podobał mi się szampon grejfrutowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi na pewno ślicznie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bez odżywki/maski nie rozczeszę włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją ulubioną odżywką jest aktualnie Loreal Elseve dodająca objętości, ponieważ mam bardzo cienkie włosy. Też uwielbiam zapach kokosa, widziałam tę odżywkę parę razy jednak nigdy nie zdecydowałam się na zakup, ponieważ nie mam problemu z rozczesywaniem, a moje włosy do suchych raczej nie należą :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń