poniedziałek, 18 czerwca 2012

Paznokcie dnia.

Przez ostatnie 2 tygodnie na pazurkach miałam tylko odżywkę z Eveline 8w1, ale koniec tego! Nie mogłam już patrzec na taki blady mani.. Postanowiłam zmalowac coś, co spontanicznie narodziło się w moich myślach. Oto efekty:






Czego użyłam? Jako baza posłużyła mi wspomniana wcześniej odżywka Eveline 8w1. Następnie dwie warstwy oddychającego lakieru Bell, numer 705. Do narysowania białej granicy - lakier Oriflame Very Me Nail Art White Desing. Wypełnienie - biały lakier Vipera Jumpy, numer 105. Kropki zrobiłam przy użyciu szpilki, lakieru Bell oraz lakieru Jumpy, a wszystko pokryłam top coatem z Wibo.


A jak dzisiaj wygląda Wasz manicure? 

Ewu ;)

21 komentarzy:

  1. O jakie ładne! Co się nie chwaliłaś? :P Mój mani to OPIkowe Pompeii Purple ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygląda :) a u mnie na paznokciach...Eveline 8w1 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie;) ten lakier z Bell ma przecudny kolor;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie to wygląda, mam ten lakier Bell i też go lubię, ma niespotykany kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. suoer wzorki ;)
    ja jesli maluje pazurki to na kolorki nude badz czerwien .. na wzorki czasu poki co nie mam, mam nadzieje ze w wakacje troche wiecej czasu bedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten sam utwardzacz z wibo i wydaje mi się, że zamiast przedłużać żywotność lakieru to on go odpryskuje po pierwszym dniu >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie odpryskuje po pierwszym, ale tez uważam że ten utwardzacz jest do niczego -.-'

      Usuń
  7. Ślicznie Ci to wyszło!Masz talent!Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Łaaaał! Świetnie Ci to wyszło, na bank spapuguję :-D Hi hi też nie lubię tak odżywek długo bo również mnie denerwuje ta bladziocha na pazurkach :-D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne
    zapraszam do mnie karwasia116.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne paznokcie ;)
    Mój manicure? od miesiąca nic nie robię z moimi paznokciami a to dlatego, że na moją płytkę paznokcia kosmetyczka nałożyła mi akryl w odcieniu pudrowego różu- kolor jest piękny a paznokcie twarde ;)
    Co do odżywek sprawdziłam w ciągu ostatnich 2 m-cy dwie i jestem z nich bardzo zadowolona. Pierwsza z avonu druga- utwardzacz Killys ;))Dużo dobrego słyszałam też o tej 8w1, której używasz, jak ściągnę akryl pewnie przetestuję ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. obrazisz sie jak podkradnę pomysł na mani ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że nie :) chętnie zobaczę jak wyszło!

      Usuń