niedziela, 15 lipca 2012

Essence, Matujący Top Coat.

Przychodzę dzisiaj z recenzją mojego nowego ulubieńca. Właściwie produkt stoi u mnie na półce już dobre pół roku, kupiłam go przed studniówką z myślą matowo-brokatowego manicuru. Później zapomniałam o jego istnieniu tylko po to, by odkryc go na nowo.


Matujący top coat 07 soft touch ma pojemnośc 8ml i kosztuje około 10zł w Drogeriach Natura. Jest wydajny i łatwy w używaniu. Szczególnie do gustu przypadła mi gruba rączka, którą wygodnie się operuję po płytce paznokcia oraz idealnej wielkości pędzelek.


Jedyne do czego mogę się przyczepic to lekkie odbarwienie płynu od granatowego lakieru. Z innymi kolorami nie zdarzyło się nic podobnego. Produkt nakładam chwilę po pomalowaniu pazurków kolorową emalią - nie zauważyłam rozmazywania, smużenia, ale za to przyspieszone wysychanie.

Tutaj możecie zobaczyc efekt matu na szmaragdowym lakierze AB Lines:


Polecam dla urozmaicenia manicuru :)

Buziaki, Ewu ;)


20 komentarzy:

  1. bardzo mi się podobają takie pazurki matowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten top niestety szybko się "wyciera"...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię u siebie matowych paznokci, podziwiam u innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, musze sobie kupic, juz dawno podoba mi sie taki efekt na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj ;)
    gdybyś była zainteresowana na moim blogu trwa aktualnie konkurs z sheinside.com, gdzie do wygrania jest bon o wartości 100$, zapraszam :)

    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/sheinside-giveaway-100.html

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się w końcu w niego zaopatrzyć :)
    NA pewno będzie się u mnie lepiej sprawdzał niż matowe lakiery, które niestety spisałam już u siebie na straty ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Super efekt.
    Zapraszam na bloga do siebie.
    www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś mat na paznokciach do mnie nie przemawia :(

    OdpowiedzUsuń
  9. również mam mat essence ale buteleczka inna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem :) Pani w Naturze od razu mi powiedziala, że producent się pomylił + na mojej buteleczce jest opis, że produkt daje efekt pękających paznokci. Na szczęście obeszło się bez nieprzyjemnych zaskoczeń podczas stosowania ;D

      Usuń
  10. mama starą wersje jezeli chodzi o opakowanie i czasem po niego sięgam. Podoba mi się ten szmaragd. Masz ładny kształt paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ja to nawet nie wiem jakie były wcześniej opakowania, jak pisałam wyżej - pani w Naturze od razu mi powiedziała, że producent się pomylił.

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie wygląda taki efekt :) Ja przez przypadek uzyskałam matowe paznokcie, gdy poszłam mieszać w garach z pomalowanymi świeżo paznokciami :D

    Zapraszam do mnie ( Kosmetycznie przy kubku gorącej czekolady) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. łał, świetne! nie wiedziałam że coś takiego istnieje! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się w takim razie, że już wiesz :)

      Usuń