niedziela, 29 lipca 2012

Lipcowe zdobycze.

Lipcowe zdobycze są prawie pozbawione kosmetyków. Staram się zużywac to, co mam obecnie w zbiorach. Miałam zamiar dokupic wszystkie potrzebne rzeczy do wykończenia "toaletki" oraz trochę ciuchów, bo cierpiałam na ich dziwne braki.. Pomijając wszystko co dostałam na spotkaniu łódzkich blogerek zapraszam do szybkiego przeglądu zdobyczy z ostatniego miesiąca :)


Pojedyncza lampka halogenowa, która urzekła mnie swoim wzorem - Leroy Merlin, 10zł.
Biało-niebieska pościel, prosta ale zarazem słodka - Ikea, 25zł.
Lakier AB Lines w kolorze, którego szukałam od dawna - C.H. PTAK, 5zł.
Kocyk z motywem żyrafy - prezent od Jolci (:*)


Miętowa koszulka z cekinkowym sercem - C.H. PTAK, 20zł.
Sukienka bez ramiączek (do której namówili mnie rodzice i mój M.) - Diverse, 50zł.
Kolorowa spódniczka do kolan, która podobała mi się od dawna, ale teraz sama nie wiem, czy dobrze w niej wyglądam.. - C.H. PTAK, 45zł.
Bluzka-siateczka w stylu OS - C.H. PTAK, 30zł.


Egipskie bransoletki - prezent od rodziców (:*)
Torebka, również z Egiptu i również prezent od rodziców
Bluzka z falbankami - C.H. PTAK, 30zł.


Woda toaletowa Yves Rocher mango i marakuja - 19,90zł / 20ml.


"Rozciągane" dwustronne lusterko -  IKEA, 25zł.

O tym, że kupuję regularnie wkładki, pastę do zębów i inne niezbędne do codziennej higieny rzeczy, chyba mówic nie muszę :)

Ewu ;)

21 komentarzy:

  1. ;o ukradłabym Ci napewno kocyk i wyciągane lusterko, po prostu super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lusterko mmm :) świetne zakupy :) bardzo podoba mi się bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko super :P ale najfajniejszy kocyk, lusterko i fioletowa bluzeczka z falbankami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również bardzo podoba się to lustro, jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy :)
    Lusterko bardzo praktyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaszalałaś z zakupami, super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kupiłam ostatnio tą wodę toaletową z YR, bardzo mi się spodobała, jest idealna na lato :)

    http://coconutlimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Ta woda to strzał w dziesiątkę na letnią pogodę :)

      Usuń
  8. ta woda toaletowa mnie ciekawi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma na co czekac, bo to edycja limitowana! :)

      Usuń
  9. kocyk i lakier <3
    ta sukienka szara jest swietna ;)
    czy to lusterko sie nie sklada samo przypadkiem ?? ;)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo nie, ale tak, czy siak jest świetne i praktyczne :)

      Usuń
  10. Miałam tę wodę toaletową z Yves Rocher i przyznam,że pachnie rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zakupy:) pościel i kocyk przecudne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałabym ochotę na tę wodę toaletową :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka śliczna lampka :) Urzekło mnie lusterko :)!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Za tą wodę z YR Cię nie lubię i doskonale o tym wiesz :P Lampka za to super ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. torebka i żyrafka oj tak tak to jest to, szukam podobnej torebki.

    OdpowiedzUsuń