piątek, 13 lipca 2012

Metamorfoza moich paznokci

Wkońcu doczekałam się długich i zdrowych pazurków. W zeszłe wakacje doprowadziłam je do podobnie zadowalającego stanu, jednak efekt był krótkotrwały, a moje problemy wróciły ze zdwojoną siłą. Mam nadzieję, że tym razem coś takiego się nie wydarzy.. Na początku czerwca zaczęłam kurację odżywką dobrze Wam znaną, a mianowicie Eveline 8w1. Przez około 3 tygodnie stosowałam ją tak, jak zalecał producent (u mnie bywa to rzadkością :D), czyli przez 4 dni nakładałam kolejną warstwę, poźniej zmywałam i malowałam od nowa.


Obecnie stosuję odżywkę jako bazę po lakier. Daje mi to brak zabarwienia plytki paznokcia, co oczywiście jest dużym plustem. Produkt jest wydajny i bezproblemowy w aplikacji w czym swoją zasługę mają pędzelek oraz konsystencja. 


Do pielęgnacji dłoni, z nasiskiem na skórki w okół paznokci, wprowadziłam polecany przez Martuś krem Isana (edycja limitowana). Pozbyłam się okropnie suchych zadziorek, a co za tym idzie - pokusa obgryzania ich odeszła w niepamięc :) Jestem z tego nieziemsko zadowolona i już niedługo napiszę osobną notkę z recenzją tego kremiku.


Oto efekt, który udało mi się uzyskac z pomocą w/w produktów:

Lakiery utrzymują mi się teraz 5-7 dni na pazurkach (oprócz białego z Jumpy, który użyłam do french manicure) bez żadnych odprysków, czy pościeranych końcówek.


A jak mają się Wasze pazurki?
Buziaki, Ewu ;)

36 komentarzy:

  1. super *_*

    mam jedno i drugie... i może rzeczywiście też powinnam jej używać jako kuracji, a nie jako bazę, hmmm..

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wypróbuję jak będę mieć problemy z moimi pazurkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś problemów z pazurkami nie miała :)

      Usuń
  3. Ta odżywka jest niesamowita, muszę się na nią skusić koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam odżywkę diamentową, też jest świetna :) a pazurki rzeczywiście ślicznie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja skuszę się na diamentową jak skończę 8w1 :)

      Usuń
  5. Ja myślę tak samo, że od nowa będę musiala zacząć wszystko. ALe może nie bedzie tak źle :) Teraz dopiero zauważyłam, że mamy taki sam nick ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałam, że drugiej Ewu na blogspocie nie znajdę ;p

      Usuń
  6. Super efekt. :)
    Ja próbuję zmienić moje pazurki domowymi metodami, choć odżywki też używam, ale akurat z Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie odżywki z Sensique używałam w tamtym roku i efekt zdrowych paznokci utrzymał się krótko.. A domowych sposobów próbowałam wiele razy, jednak nie dawały rady z moimi problemami.

      Usuń
  7. u la la :D
    u mnie szorowanie piekarnika skończyło się rozdwojonym paznokciem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulala :D Zlec to zadanie mężczyźnie! :)

      Usuń
  8. Ja wielbię odżywkę Diamentową. Dla mnie jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. powiem tak - efekty są wspaniałe. Ja zakochałam się w tych odżywkach z Ev. Tanie, dostępne ( nie tak jak w przypadku Nail Teka), i efekty są. Też używam pod lakier jako bazę i utrzymuje się dłużej + chroni paznokcie i odżywia. No cud, miód i orzeszki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak kochana! Mnie Nail Tek nawet nie kusił i dobrze, bo znalazłam tańsze cudo :)

      Usuń
  10. wow, efekty widac, ja tez uzywam odzywki z eveline i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje pazurki mają się wybornie, przecież wiesz :) Ładne wyhodowałaś :) I mani śliczny :) To ten french robiony na szybko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem :) No co Ty, french już daaawno zniknął z moich paznokci. Na tym mani nie mam pomalowanych końcówek, robiłam go dzisiaj i jak to na mnie przystało - w tempie expres ;D

      Usuń
  12. efekt super;) Jak skończę NailTeka i inne odżywki to na pewno w końcu kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! w życiu bym nie pomyślała, że to te same dłonie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, tym bardziej się cieszę :)

      Usuń
  14. No łał, łał! Odżywki eveline są bardzo dobre (podziwiam, mi nigdy nie udało się stosować dokładnie tyle czasu i w taki sposób jak zalecił producent ;-) Jak nasze pazurki...hmmm również właśnie zaczęłam testować jedną odżywkę i pożyjemy - zobaczymy :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej niesamowita różnica:)! Kocham tą odżywkę :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. ODZYWKA SIE U MNIE SPRAWDZILA,A KREM NIESTETY MUSIALAM ODDAC MAMIE ,BO NIE MOGLAM ZNIESC JEGO ZAPACHU,SZKODA BO KREMY DO RAK Z ISANY UWIELBIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zapach bardzo się podoba, ale np. krem z Eveline mega mnie drażni ;-/

      Usuń
  17. nooo teraz to masz cudne pazury !! też używam Eveline 8w1 i jeszcze chyba ani razu nie połamał mi się żaden pazurek. natomiast ostatnio ucichałam sobie jednego nożem i szkoda mi było go spiłowyywać, bo długo zapuszczałam i męczyłam się z takim ponad tydzień aż właśnie wczorajszej nocy jakoś mi się sam `skrócił` i musiałm wreszcie spiłować i chodzę z takim jednym biedokiem bo szkoda mi reszty :P tylko czekać aż dorośnie do reszty :>

    OdpowiedzUsuń