wtorek, 10 lipca 2012

Spotkanie bloggerek w Łodzi - relacja :)

Witajcie! Jak pisałam ostatnio - w sobotę odbyło się spotkanie bloggerek w Łodzi, które zorganizowane zostało przez portal Uroda i Zdrowie. Nie mogłam się doczekac godziny 12 i poznania dziewczyn, które miały przybyc :) Atmosfera i klimat w Herbaciarni Niebieskie Migdały przebiły moje oczekiwania! To naprawdę świetne i przytulne miejsce, aż żal że poznałam je dopiero teraz. Na początku spotkania poznałyśmy się ze sobą, napiłyśmy mrożonej herbaty oraz wszamałyśmy pyszny sernik :) Następnie przyszedł czas na prezenty, które dostałyśmy od sponsorów spotkania. Niżej możecie zobaczyc co to takiego :) Ja, bloggerka Kasia oraz bloggerka Klaudia byłyśmy w ogromnym szoku tego, co otrzymałyśmy!


Dwie książki makijażowe od pani Kasi z www.galaktyka.com.pl, czyli moja wymarzona Rar Morris Makijaż bez tajemnic oraz coś, o czym nigdy nie słyszałam - Kevyn Aucoin Makijaż sztuka przemiany.


Kolejne upominki - peeling oraz masło do ciała z Apteczki Babuni od portalu Uroda i Zdrowie oraz kremik do rąk + najnowszy katalog Oriflame. Dodatkowo dostałyśmy całe mnóstwo ulotek różnych firm.


Od Beauty face dostałyśmy maseczki kolagenowe hydrożelowe.


Krótki konkurs umożliwił Nam zdobycie książek o różnej tematyce. Mi trafiła się Transgresje Moniki Wetter :)


Spędziłam na prawdę miłe chwile w gronie świetnych, sympatycznych osób :) Cały skład możecie zobaczyc na zdjęciu. Od lewej: kokosowa (klik), p. Kasia z www.galaktyka.com.pl, p. Ania z Oriflame, ja, Kasia (klik), Klaudia (klik), p. Małgosia, czyli Nasz główny organizator :), dziewczyna, której imienia niestety nie pamiętam, Ewelina oraz kolejna dziewczyna , której imienia nie pamiętam pamiętam :(

Dziękuję jeszcze raz organizatorom i sponsorom oraz bloggerką za mile spędzony czas! Mam nadzieje, że to nie będzie nasze ostatnie spotkanie :)

PS - Miałam dzisiaj rozmowę kwalifikacyjną na jeden z kierunków studiów, gdzie składałam papiery, a konkretnie Kosmetologia w zakresie zajęc zaocznych. Wszystko poszło pomyślnie, póki co jestem studentką właśnie Kosmetologii, ale czekam na resztę wyników (byc może uda się dostac na dzienne) :)

Buziaki!
Ewu ;)

13 komentarzy:

  1. fajnie że miło spędziłyście czas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dostania się na studia :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe spotkanie:)ZAZDROSZCZĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Fajnie, że się spotkałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na mojego bloga :)

    www.realpassionate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale musiało być fajnie :)

    Gratuluję wyników :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieje, ze sie uda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. trzymam kciuki za te dzienne :)

    OdpowiedzUsuń