niedziela, 12 sierpnia 2012

Drobna wymianka z Artelą :)

Kilka dni temu postanowiłyśmy wymienić się z Arletą, którą znacie z bloga www.arletaa91.blogspot.com oraz kanału na youtube www.youtube.com/arletaa91. Wszystko poszło szybko i sprawnie :)


W zamian za lakier Sally Hansen wybrałam sobie dwa produkty: różowy pękacz lovley oraz pomarańczowy lakier z różanej kolekcji Wibo :) Dostałam jescze gratisy w postaci próbek, z którymi Arleta trafiła na prawdę celnie :)


Jak to się mówi "mała rzecz, a cieszy" :) Jeszcze raz dziękuję Arletko i pozdrawiam Cię serdecznie :*

To tyle na dzisiaj. Krótko, zwięźle i na temat.
Ewu ;)

13 komentarzy:

  1. Ja też się cieszę zawsze jak coś dostanę;D nawet z wymianki :) Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fajna wymianka! :-) Chyba muszę też coś takiego zorganizować :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego lakieru z Lovely, koniecznie pokaż jak wygląda na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Również dziękuję kochana, lakier Sally Hansen spisuje się świetnie :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. * lakier (przejęzyczenie:) hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te lakiery. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy dostalas ;) ten lakier w ksztalcie rozy mi sie widzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochanie oczekuj już swojej nagrody :)! Dziś wysłałam paczuszkę (priorytetem :)) ;*

    OdpowiedzUsuń