sobota, 4 sierpnia 2012

Mini haul na początek sierpnia.

Dopiero co pokazywałam Wam podsumowanie zakupów z lipca, a teraz przychodzę z nową, tym razem sierpniową, dostawą :)


W Rossmannie zakupiłam róż do policzków z Wibo w odcieniu 1. Wcześniej miałam 6-tkę, z którą bardzo się polubiłam. Następnie sięgnęłam po czerwoną szminkę Miss Sporty. Zapragnęłam nieco odważniejszego makijażu ust, ale na początek chciałam coś taniego. Na razie mogę powiedzieć, że zakup ten był strzałem w 10! :) Ponieważ skończył mi się krem do stóp z Oriflame to postanowiłam wrócić do kremu z Ziaji - przetestowany na własnej skórze oraz bardzo przeze mnie lubiany. Przed sekundą wróciłam z krótkich zakupów Biedronkowych z mamą. Zaopatrzyłyśmy się w dwa lakiery oddychające Bell - miętowy (nr 05) oraz brudna szarość (nr 04). Skusiłam się również na morską sól do kąpieli BeBeauty. 


To na tyle, buziaki!
Ewu ;)

28 komentarzy:

  1. Rewelacyjne kolory lakierów:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te same lakiery + jeszcze kobalt :D Chyba wszyscy je kupują :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak :D Opłaca się, są o połowę tańsze (przynajmniej ja lakiery Bell kupowałam w naturze za 11.99) także interes życia :D

      Usuń
  3. Śliczne kolory lakierów! Uwielbiam róż z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś tą sól, sprawdziła się bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy:) ja mam do oddania czerwoną szminkę NYX 536, użytą kilka razy (pędzelkiem). Więc jeśli będziesz chciała to mogę Ci podesłać, bo ja niestety nie mogę się przekonać do czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie wykończyłam ten kremik z ziaji :) jest super, ale teraz na jego miejsce wkroczy mesło do stóp alverde :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten krem do stóp, fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna szminka, chyba skusze się na ta sól, ciekawi mnie ona:) fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaraz lecę wypróbować ją do wanny :)

      Usuń
  9. mam ta sól i używam jej do moczenia stópek super odświeża i daje uczucie nawilżenia i pięknie pachnie;) wcześniej miałam lawendową i używałam jej w okresie zimowym do wieczornych kąpieli super odprężała:) ogólnie za tak niską cenę fajne są te sole;) a róż też zamierzam wypróbować skoro u ciebie się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam zamiar moczyć w niej stopy :) Na lawendową chyba się nie skuszę, bo nie lubię tego zapachu. Różu warto spróbować, daj znać, czy też przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  10. lubię w looku czerwień na ustach
    mi nie pasuję albo sama sobie wmawiam,że nie ;)

    ładne kolory wybrałaś lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaardzo lubie te sole do kąpieli z Biedry :)
    A szminka wygląda...całuśnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się na nic nie skusiłam w Biedrońce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również kupiłam sól morską ale miód+mleko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupki poczyniłas ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mowisz, ze ten krem do stop z Ziajki jest dobry? Chętnie wypróbuje, ostatnio skończył mi się z Lierene, kupiłam coś do "przetestowania" i już zaczynam żałować ;]
    Pozdrawiam, również z Łdz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten z Ziaji jest na prawdę godny uwagi :)

      Usuń
  16. Chyba wszystko by mi się przydało, ostatnio jakaś łasa na kosmetyki się zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń