niedziela, 19 sierpnia 2012

NOTD.

Witajcie :) Korzystając z okazji, że po raz pierwszy od trzech dni głowa nie boli mnie prawie wcale, postanowiłam pokazać Wam obecny manicure. Paznokcie robiłam w czwartek wieczorem i do tej pory są w nienaruszonym stanie (poza małą rysą na paznokciu wskazującym, ale to wszystko przez brak cierpliwośći :))


Lakier bazowy to mój nowy ulubieniec (pokazywałam go Wam przy okazji ostatnich zakupów z Biedronki). Pochodzi on z firmy Bell, jest bezproblemowy w aplikacji i dosć szybko schnie. Ponad to duży plus za trwałość - co jak co, ale ja na pewno nie należę do grona osób, które co 2 dni zmieniają kolor paznokci. ;) 


A oto wszystko, czego użyłam do wykonania manicure:


Buziaki!
Ewu ;)


9 komentarzy:

  1. śliczny mani :) mam ten sam lakier z biedro :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ci wyszło. Podoba mi się. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło, że się zastanowisz. Fajnie by było gdybyś się zdecydowała na tę wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt i dosyć prosty w wykonaniu :)
    http://testykosmetyczne.blogspot.com
    Zapraszam
    Obserwuję i liczę na rewanż =]

    OdpowiedzUsuń