poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Timotei - szampon zwiększajacy objętość.

Jakiś czas temu kilka blogerek wyraziło chęć przeczytania recenzji o szamponie Timotei. Ja posiadam akurat ten, którego zadaniem jest zwiększenie objętości włosów. 


Do tego produktu podchodziłam jak pies do jeża. Jakiś czas temu zaczęłam metodę OMO, więc całkowicie odbiegłam od mycia całej głowy szamponem (pomijając ten z Joanny, który ma za zadanie utrzymać moje blond pasemka w przyzwoitym kolorze ;)). Któregoś razu miałam lenia i nie chciało bawić mi się w odżywki, maski itp., a więc padło na bliższe spotkanie z Timotei. Pierwsze co mogę powiedzieć to to, że produkt ma fenomenalny zapach, który utrzymuje się bardzo długo na włosach (przynajmniej w moim przypadku).


Kolejny plus to aplikator - wystarczy kliknąć, aby otworzyć dzióbek i wydobyć zawartość butli. Sam w sobie otwór jest fenomenalnie przystosowany, dzięki czemu nie wydostaje się przez niego zbyt dużo szamponu. Konsystencja jest dość gęsta co równa się z dobrą wydajnością. Myślę, że ta 400 mililitrowe  opakowanie starczy na naprawdę długi czas :)


Moje włosy po użyciu tego szamponu są miękkie, sypkie i dość puszyste. Nie zauważyłam efektów co do zwiększenia objętości, ale jakby nie patrzeć to nawet nie oczekiwałam takich rewelacji :) Negatywnych skutków ubocznych takich jak swędzenie skóry głowy, łupież, czy obiążenie włosów brak. Warto zauważyć, że jeszcze jakiś czas temu myłam włosy codziennie, natomiast teraz bez problemu myję je co drugi, a czasami nawet co trzeci dzień. Być może znalazło się rozwiązanie dla włosów przetłuszczających? :)
Produkt nie zawiera parabenów i silikonów, o czym na etykiecie zapewnia producent. Dla ciekawych wrzucam cały skład:


Jeśli którąś z Was skusił ten produkt to mam dobrą wiadomość - od 23.08 do 05.09 w Drogeriach Natura trwa promocja, w której możecie dostać szampony Timotei za 7.99 zł. 

Ewu ;)

20 komentarzy:

  1. nie jestem przekonana co do tej nowej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z tej serii właśnie kończę szampon do włosów farbowanych, i jestem z niego zadowolona. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No przyznam, że szampon kusi ;) Zwłaszcza, że przyda się jakaś odmiana, wiec pewnie się skuszę i sama go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym nie miała już dwóch na półce, to pewnie pędziłabym do Natury. Może kupię przy następnej promocji, bo zainteresowałaś mnie tą wydłużoną świeżością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam z tej serii Timotei z olejkiem kokosowym. Zapach owszem przepiękny ale trochę za bardzo obciąża moje włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chcę go wypróbować jednak za dużo szamponów czeka na swoją kolej u mnie w łazience, ten będzie musiał poczekać na półce sklepowej, mam nadzieję, że krótko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ja dobrze zrozumiałam, że właśnie dzięki temu szamponowi nie musisz myć włosów codziennie?
    Jak tak to pędzę do Natury :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze zrozumiałaś :D Ale nie dam sobie ręki uciąć, że u każdego efekt będzie taki sam :)

      Usuń
  8. Aktualnie mam szampon z Garniera - zwiększający objętość, ale skoro tak zachwalasz to spróbuję i tego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ma ciekawy aplikator, a jeśli chodzi o zwiększanie objętości to na szczęście tego nie potrzebuję i nie wierzę, ze jest szampon który sobie może z tym poradzić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresował mnie ten szampon, szukam właśnie czegoś tego typu, aby włosy były świeże i sypkie. Coś czuję, że wkrótce go dorwę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawiły mnie te szampony, fajnie było przeczytać recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już go parę razy widziałam na półkach, jednak nie jestem przekonana do szamponów bez silikonów, mam włosy bardzo niesforne i nie wiem jak będą wyglądać bez dodatkowego przyklepania ich silikonami :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. może i ja wypróbuje właśnie ten szampon, pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się Twój blog, dlatego proponuję wzajemne obserwowanie :) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę go powąchać jak będę w Naturze :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że trafiłam do Ciebie...dzięki temu wiem, jaki szampon zakupię w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń