czwartek, 16 sierpnia 2012

Wygrana w rozdaniu :)

Witajcie :) Ostatnio pisałam Wam o wymiance z Arletą, a dzisiaj mam przyjemność zaprezentować Wam kolejną paczkę od tej osóbki :) Udało mi się wygrać rozdanie, które Arleta ogranizowała na swoim kanale, a oto smakołyki jakie przyszły do mnie dwa dni temu i poprawiły mi samopoczucie, ponieważ dopadło mnie grypopodobne świństwo..


Od dawna miałam ochotę na kosmetyki Alverde, które u nas niestety nie są dostępne. Na dniach zaczynam testowanie olejku do włosów oraz ochronnej pomadki. Z produktami Balea miałam już styczność i byłam z nich bardzo zadowolona. Teraz mogę wypróbować olejek pod prysznic, który pachnie przepięknie i najchętniej już wskoczyłabym z nim do kąpieli :) W paczce znalazły się także dwie kredki Emily (dystrybutorem jest Golden Rose)- jedna do ust, a druga (turkusowa, czyli mój ulubiony odcień) do powiek.
 
Ja z zawartości jestem straszliwie szczęśliwa! Dajcie znać, czy używałyście tych produktów i co o nich sądzicie :)

Ewu ;)

20 komentarzy:

  1. Ahhh... gratuluję (i zazdroszczę :D). Szkoda, że te kosmetyki nie są u nas dostępne, mam nadzieję, że się to zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Z chęcią bym przygarnęła takie kosmetyki z DM! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie zamawiam m.in ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pozazdrościć takiej wygranej, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o mega zazdroszczę! :) te kosmetyki są bardzo pożądane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choc uwazam, ze i w Polsce mamy super kosmetyki to wiem, ze w dm-ach mozna taka wlasnie swietna jakosc dostac za duzo nizsza niz u nas cene. Paczka swietna, daj zmac za jakis czas jak sie sprawuje, bo akurat tych alverdziakow nie mialam jeszcze w swojej lazience:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm ale świetna nagroda :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję i zazdroszczę, szczególnie Alverde, do którego nie mam dostępu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje, bardzo fajne rzeczy. Słyszałam o tych kredkach, ale nie miałam okazji spróbować. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i miłego używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, super kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W środę jadę na zakupy po alverde <3

    Obserwuję i zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń