środa, 8 sierpnia 2012

Zakupy: Oriflame, IKEA, Rossmann.

W końcu mogę pokazać Wam kolejną partię zakupów. Wszystko przez niekompetencję ludzi pracujących w Oriflame, którzy wręcz wyprowadzili mnie z równowagi i na samą myśl o tej sytuacji aż się we mnie gotuje! 


W Oriflame skusiłam się na 3 rzeczy: olejek na zniszczone końcówki włosów, zapachowy błyszczyk w tubce oraz niebieski eyeliner. W Rossmannie byłam twarda i kupiłam jedynie zmywacz do paznokci Coral.


 Ostatnio zrobiliśmy z moim facetem maraton po całej Łodzi, co dało nam 9h w ciągłym ruchu. Zahaczyliśmy między innymi o sklep IKEA, gdzie upatrzyłam sobie białą komodę z trzeba dużymi szufladami :)


Mama znalazła kolorowe pudełka, które już wykorzystałam do segregacji bielizny :)

Buziaki!
Ewu ;)

29 komentarzy:

  1. Mamy tą samą komodę, ale w kolorze drewna i ostatnio pękła nam listwa trzymająca jeden bok z drugim i wyłamało się dno jednej z szuflad :P

    OdpowiedzUsuń
  2. te pudełeczka są świetne, bardzo ułatwiają organizację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! I prawie zawsze wygląda jakby był porządek :D

      Usuń
  3. Wszystko świetne! Czekam na makijaż z nowym eyelinerem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna komoda :) Uwielbiam białe meble ! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie spam ! Dopiero zaczynam przygodę z blogiem miło mi będzie jak zajrzysz do mnie :) http://szklanakulka.blogspot.com/ tematycznie bardzo podobny do Twojego :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. komoda i pudełeczka bardzo fajne, podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmywacze do paznokci z Deli są bardzo dobre :) Ja lubię wersję różaną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy z Delii, mam nadzieje że się sprawdzi :)

      Usuń
  8. z olejku n a końcówki jestem bardzo zadowolona, daj znać czy Tobie również przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka komoda by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, pomyliłam się :)

      słodkie pudełeczka! :) a takie szafki zwykłe uwielbiam :)

      Usuń
  11. Aaa! Jaka super ta komoda <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Daj znać jak sprawuje się ten olejek na zniszczone końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, będzie recenzja :)

      Usuń
  13. Mam te serum z oriflaime i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A czym Cię tak ludzie z Oriflame wkurzyli?
    Mam ten liner, tylko brązowy i lubię go :) Moja Kuzynka ma zielony - bardzo intensywny kolor :)
    A zmywacz mam też Delii, ale różany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałam tydzień na potwierdzenie przelewu, zamówienie miało być 2 dni po jego złożeniu.. pojechałam do filii 4 dni po złożeniu zamówienia i wróciłam z niczym. Kazali mi przyjechać za 2 dni. Przyjechałam i tym razem robili ze mnie wariatkę, że zamówienie złożyłam przed chwilą, a nie ileś dni temu i że jeszcze go nie ma (pan nawet przeczytał godzine, minuty i sekundy, żeby sie popisać albo bardziej mnie wkurzyć). No to znowu wróciłam z niczym. Dopiero trzecie podejście skończyło się pozytywnie.

      Usuń
  15. Oj to faktycznie Oriflame przegiął ;/ Ale dobrze, że zakupy udane :) Ta komoda jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przegiął, już na pewno więcej nie będę płacić przelewem, bo nie wiadomo co jeszcze wyniknie..

      Usuń