wtorek, 25 września 2012

Metamorfoza Emilki.

Świeżo po metamorfozie oraz zestawieniu zdjęć mogę pokazać Wam efekty jakie dzisiaj udało mi się uzyskać w makijażu Emilki. Emilka ma tłustą, ale poza tym ładną cerę. Występują sińce pod oczami, a górna powieka jest dość mocno opadająca, co zresztą zobaczycie na zdjęciach.


Niestety znów pracowałyśmy dość późną porą i światło nie było rewelacyjne, więc musiałam wspomagać się lampą błyskową.


Na życzenie Moniki z  bloga Racja Pielęgnacja wrzucam fotkę ze zbliżeniem oka (niestety musiałam przybliżyć z dużego zdjęcia, a więc jakość znów nie jest najlepsza):




Użyte kosmetyki:
Twarz:
Zielony puder transparentny BelArte
Paleta korektorów W7
Podkład Oriflame Very Me
Puder z palety claire's
Bronzer z palety claire's
Róż Wibo

Oczy:
Baza ArtDeco
Cienie z palety Claire's
Żelowy eyeliner Essence
Tusz Wibo

Usta:
Balsam do ust Alverde
Błyszczyk Vipera Maxi Lips

Niebawem będziecie mogli zobaczyć metamorfozę równie ślicznej kobiety - siostry Emilki :)
Czekam na opinię, uwagi i krytykę!


Ewu ;)

24 komentarze:

  1. hej, bardzo fajnie to wyszło, szczególnie podoba mi się makijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam pytanie, czy moge Cie porwać do domu i błagać o to żebyś codziennie rano mnie malowała? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo sliczne ;) strasznie mi sie podobaja te dwie kreseczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chyba przekonam się na dobre do takiego podkreślenia oka :)

      Usuń
  4. Jestem pod ogromnym wrażeniem twoich metamorfoz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba kupię Ci aparat haha :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dobry aparat, ale kiepski ze mnie fotograf :(

      Usuń
  6. moja imienniczka:) ślicznie ją pomalowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie rozświetlona twarz i pięknie podkreślone oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, jak pieknie wyglada! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż oka jest przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyna ładniej wygląda bez makijażu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie jest śliczna, więc we wszystkim jej ładnie :)

      Usuń