czwartek, 13 września 2012

Pomarańczowy NOTD :)

Od dawna szukałam idealnego lakieru w kolorze pomarańczowym. Wydawało mi się, że Miss Sporty będzie w sam raz, ale niestety moje dłonie wyglądają w nim okropnie (stopy zresztą też). Na szczęście z pomocą przyszła mi Arleta, z którą dokonałam szybkiej wymianki i otrzymałam lakier o pięknym soczystym kolorze z firmy Wibo (kolekcja różana).


Zapach bardzo mi odpowiada, bowiem nie jest nachalny. Buteleczka moim zdaniem cieszy oko i przyozdabia mi moją półeczkę z lakierami :) Co do pędzelka - uważam, że jest po prostu okej i nie stwarza problemów przy aplikacji. Do porządnego pokrycia płytki paznokcia niezbędne są trzy warstwy. Efekt jaki ten lakier daje na moich pazurkach bardzo przypadł mi do gustu. Myślę, że jesienną porą taki manicure będzie gościł u mnie znacznie częściej :)

To na tyle dzióbki, pozdrawiam Was ciepło w tą okropną pogodę!

Ewu ;)

20 komentarzy:

  1. całkiem nieźle się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio ładną pomarańczkę z Bell w Biedronce kupiłam ;) różane Wibo dłuuugo schnie co mnie do szału doprowadza ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. mam jeden kolor z tej serii, spisuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam lakier jako konsystencja, zapach, aplikacja bardzo lubiłam za to, ale kolorek jednak na moich bladych dłoniach wyglądał nie bardzo, więc cieszę się, że Tobie odpowiada :) SUper ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę ładny kolor:) Żałuję, że gdy dowiedziałam się o wyprzedaży różanej kolekcji, wybór był dość mocno ograniczony.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne paznokcie :) ale nie lubię pomarańczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. posiadam - ale całkowicie zapomniałam o jego istnieniu kupiony ponad rok temu spoczywa na dnie szuflady - bardzo ładnie u Ciebie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bluzkę o takim kolorze, lakier nadawałby się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się, na jesień idealny : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam 4 lakiery z tej serii i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam i lubię:). Ładnie wygląda na paznokciach chociaż jak go kupowałam myślałam, że będzie miał różowe tony w sobie i będzie bardziej koralem, ale nie zawiodłam się bo na paznokciach i tak wygląda ładnie:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor ładny, ale jakością mnie te lakiery nie zachwyciły;(

    OdpowiedzUsuń